Wednesday, March 11, 2009

Award dr Kak Inahar dn Kad dr Suzi

Saya dapat award lagi
Dari kak Inahar
Suka award ni...rugged!!!
Terima kasih sekali lagi kak Ina atas award yg di beri
Semoga persahabatan di alam cyber ini akan berkekalan selama2nya




Yang ini pulak kad dari suzi nun jauh di Adelaide....
ucapan terima ksih atas award yg diberikan kepadanya...
sepatutnya saya yg berterima kasih pd su..
dia lah org pertama yg singgah blog saya masa mula berblogging dulu..
terima kasih su..saayangg su!!!



15 comments:

Tie said...

Tahniah tahniah !!

Itu poket boleh isi macam2 tau ! Hi hi...

Tirana said...

Tahniah...best dapat award banyak2..hehehe

nor said...

salam ain..tahniah dan terima kasih kasi award tu...heheh..nnti saya ambil yea..tag??????adoi...insyaallah nnti saya buat..

nor said...

eh lupa..terima kasih atas ucapan ain ....

Anonymous said...

Tahniah dan terima kasih bagi award dan kerja rumah sekali.
Macam tak layak je terima award, tapi orang bagi ambik je lah..hihihi

tengah dok perah kepala ni nak jawab tag.

Uncle Lee said...

Hello Ain, dapat award tada speech...? Ha ha.
Congratulations...Lee.

Zureen said...

Tahniah Kak Ain..satu lemari penuh awards..he3
Tag itu akan dibuat sebaik dan secepat mungkin..he3

en_me said...

tahniahnyerrrr..

Shais said...

award poket...comey.

fazemy said...

Asyik dpt award je dia..jeles jels..

zue said...

kak zue dah ambil award dan tag tu..akan akak jwb..bila?
nanti le.

NeK PP said...

ainn..tak nakk bagi nek pp award kaa..ahaks..

congrats!

Sasha said...

award ni ke utk sha?... thank you sooo much!!

p/s: dapat award lepas kena tag...

Sasha said...

makin bertambah koleksi award akak...

Ainazli said...

tersangatla jarang dapat award n di tag..sonok sangat..tq kak ain