Friday, April 24, 2009

TAG DR KAK NIK



Majalah Muslimah ni KAK NIK dari KEMBARA SEORANG PENULIS yang beri
dapat melaui pos tengahari tadi
Kak Nik ni salah seorang wartawan untuk majalah muslimah
Terima kasih banyak baaanyakkkkkk sebab beri saya majalah free..hihihi
nanti sat saya baca ekh...semoga ada cerita yg boleh memberi pengajaran kepada saya



*****************************************************


Tag datang dari KAK NIK KEMBARA SEORANG PENULIS. Kak Nik ni suara dia punya lah merdu...terpegun saya mendengarnya. Mesti hubby kak Nik jatuh cinta pada suaranya.hihi


1. Nama timangan/family
along

2. Anda seorang yang
happy

3. Insan istimewa dan kenapa dia teramat istimewa
suami, anak2, ibu bapa dan rakan2 kerana mereka ini lah buat hidup saya penuh warna

4. Lagu kesukaan sekarang
saya suka 80's songs dari dulu kini dan selamanya

5. Warna kegemaran
pastel colour

6. Benda wajib dalam handbag
Handphone, purse, pampers honey, baju spare honey, pen, panadol, lipstic, compact powder, wet tissue, camera

7. Kali terakhir menangis?
ntah ye...tak ingat pulak!

Dah siap....leganyaaaaaa!!!!

11 comments:

Anonymous said...

bestnyerr tak pernah menangis ghitewww.. hepi sakannns

fazemy said...

Apesal kak ain slalu dpt hadiah ni?!!ni yang jeles lg tak paus (mmg paus) hati ni...lalala.

Dah lama yer tak nangis..tnggu hari raya..menangis kegembiraan masa salam2..heh heh

Anonymous said...

wah! suka lah tu dapat hadiah lagi...hehehe

NekPP said...

hehe nak soh nekPP jawab x bila ain nangis...jeng jeng jengggg

BILA NEKPP NAK BALIK DUBAI..YG SYIOKKK TUU..KEKDANG TAK MAU JUMPA LANGSUNG MASA NEKPP NAK GIE AIRPORT..KOL AJE..UHUH..

happy..bila nekPP balikk sbb dia boley angkut nekPP maner aje dia nak pegiii...wahakssss...

haa tu ler cita sebe sikitnya...peewiiitt..

Anonymous said...

Eh....samalah dengan Tie,

Sukakan lagu2 80an dan warna2 pastel.... selera mokcik2 kot ! Kih kih ..!!

Suzi said...

hihihi..pecah rahsia kak ain...
nekPP, kak ain sayang benar kat nekPP tu...teman sejati tu hihihi...

wah bestlah kak ain dpt majalah free...

ummi afifah said...

saya pun jarang n tak suka nangis kak ain... nak juga majalah tu...hee.hee

PenMerah said...

Pun meminati lagu2 80 an sbb tu selalu bukak klasik nasional.

zureen @ mama said...

Zureen pun simpan brg yg hampir sama dlm handbag..he3(harap2 tak lama lagi tak payah bawak pampers shamel..sudah besar ekk..)

M4M4 MY4 said...

jawab tag yer kak ain.. saya pun masih ada hutang tag belum langsai :)

bestnye dapat majalah tue :)

mama mya
http://www.quefamili.com

Shams Ali said...

kak ain..kak nik editor muslimah =)